Ik ben ook mee!

6 januari 2014 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Beste allemaal,
Rens vertelde me dat ik niet zoveel genoemd word in de reisverslagen.
dus heb ik zelf maar even de tablet gepakt om mijn verhaal te vertellen.
Ik ben dus Puk en woon normaal op kinderdagverblijf Marimba. Daar komt Rens als hij niet op vakantie is 2 keer per week.
De juffies daar zeggen dat Rens wel vaak en nu dus ook ver op vakantie gaat. Nou maakt mij dat niet uit.
Zij bleven in Hilversum en ik mocht mee.
Wat zal ik eens vertellen?
- tijdens de vlucht naar Nieuw Zeeland zat ik bij Rens op schoot. Riemen vast. dat wilde rens en ik niet altijd.
- de mensen hier praten engels.
- Rens noemt mij wel eens kleine broer
- Als Rens met zijn papa en mama iets gaat doen, ga ik niet altijd mee. Pas jij maar op de camper Puk zeggen ze dan! Lekker is dat!
- wel ging ik mee op de tractor over het strand, cool.
- en ik ging mee scheuren over de zee met de watertaxi
- Met Rens ga ik wel eens mee de speeltuin in.
- ik ga mee in de draagrugzak met het wandelen in de sprookjesjungle.
- ik zit naast Rens bij de autostoel.soms mag ik ook wel eens in de radiostoel zoals Rens die noemt. dat is voor bij het dashboard vlakbij stuur en raam.
- Als de zon fel is, zet ik stiekem Rens zijn zonnebril of duikbril op.
- Vandaag was ik alsof met Rens op het strand. Rens kwam daar een tekening van mij tegen in het strandtheater.
- rens heeft in de camper een speelgoedla, daar stopt hij mij wel eens in.
- met Rens kijk ik in de camper naar Finding Nemo. De stad Sydney komt daar in voor, daar gaan wij woensdag naar toe.

Kortom ik doe van alles met Rens en dat is echt veel leuker dan alleen bij hem logeren in Hilversum.
Gelukkig blijven we nog even op vakantie.
Ik heb het naar mijn zin, kijk ook maar naar de foto's.
Doei, tot de volgende keer, Puk.

1. Marleen:
    Hoi Puk,

Leuk om jou te leren kennen! Je bent best geel, vrolijk. Jij maakt wat mee daar zeg, geen tijd om Marimba te missen. Ik zou ook wel achter op de rugzak willen zitten om al die mooie dingen te zien. Doe de groeten aan Rens, z'n mam en pap, en geef Rens maar een dikke knuffel.

Veel plezier nog, Marleen
  2. Dick en Riet Ouwehand-Struijk:
    6 januari 2014
    Hallo Puk, Goed dat je zelf even de tablet hebt gepakt om van alles te vertellen en te laten zien. Rens staat ook leuk op al die foto's. Doe ze allemaal maar de hartelijke groeten van Opa Dick
  3. Jeanne en Giel:
    6 januari 2014
    HOI PUK Fijn dat jje het zo gezellig met Rens hebt en dat je bijna altijd meemag en niet altijd op de camper hoef te passen
    Nog 1 nachtje en dan mag je weer in het vliegtuig naar tante Coby dar is hetvast ook heel gezellig hé..........dikke kus en knuffel van Opa Giel en Oma Jeannne
  4. Teun en Annemie:
    Ha, die Puk
    Wij hadden toch wel in de gaten, dat jij meewas. Je bent wel een bofkont hoor.
    Zo ver en zo lang mee te mogen. Wel heel fijn voor Rens. Geniet er maar lekker van samen. En doe ze allemaal de groetjes. En een goede vlucht woensdag.
    Annemie enTeun.
  5. Cobi:
    Hallo Puk,
    Ik hoop dat je een leuke tijd in Sydney heb. Je mag hier bij rens in bed slapen en naar de vuurtoren gaan. Wandelschoenen aan.Tot ziens zaterdag.
  6. Jeanne en Giel:
    7 januari 2014
    Goeie vlught vanmiddag naar sydney
    helaas goodbey new Sealand
    maar was geweldig volgens ons
    gr Pa en Ma
  7. Kika:
    7 januari 2014
    Wat leuk om al jullie avonturen te lezen! En de foto's te zien. Op Marimba vertellen we regelmatig over jullie vakantie. Wat zal Puk blij zijn dat hij met jullie mee is! Heel veel groetjes uit Hilversum vanuit Marimba