Van grote hoogte op de hoogte

16 oktober 2014 - Amsterdam, Nederland

De rit vanuit de Drakensbergen naar Johannesburg verliep voorspoedig. Het eerste stuk met mooie uitzichten "echt Afrika", wel dunbevolkt. Dichter bij Johannesburg werd het saaier en drukker, ook nog even file gehad maar goed op tijd op de airport. De crew van een BA-vlucht had strakker gepland want hun vlucht was vertraagd omdat ze in de file stonden. Probeer dat als passagier maar voor elkaar te krijgen dat het vliegtuig wacht.

De nachtvlucht naar Dubai verliep rumoerig; passagier met epileptische aanval; veel gepraat. Rens sliep echter bijna de hele vlucht. Ilse en ik een stuk minder.

De paar uur op Dubai hebben we met Uno doorgebracht. Kort na vertrek zijn we alle drie in slaap gevallen. Rens werd om 745 wakker. Mooie tijd. Ilse probeert nu nog wat bij te slapen, wellicht dat mij dat straks ook nog lukt.

Omdat Emirates viert binnenkort ook op Budapest te vliegen, hebben we op deze vlucht gratis wifi. Dus wie weet staat dit blog nog online voor we op Schiphol landen. De komende dagen zal ik proberen nog wat meer beeldmateriaal te plaatsen.