We zijn er (al een paar uur)

7 augustus 2016 - Tambon Ban Tai, Thailand

Ook de vlucht naar Bangkok liep voorspoedig, en dankzij Rens mochten we bij de douane via de fastlane. We stonden dus zo buiten waar we netjes opgewacht werden. De rit naar Kanchanaburi verliep prettig en de chauffeuse wist precies waar ze mee bezig was. Dat kan hier ook anders. Bij Sabai@Kan konden we direct naar de kamer om snel om te kleden en zo het zwembad in te gaan.
Ons hotel ligt iets buiten het centrum. Voor de drukte moeten we dus iets verder lopen. Rens vindt dat best spannend. Ieder blad is een gecko, maar hij ziet wel die dikke kikker uit de rioolput komen.
Zo gaan we op tijd naar bed. Schade van de afgelopen nacht inhalen en hopelijk direct de jetlag overwinnen.

1. Jeanne en Giel:
    7 augustus 2016
    Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben
    geniet ervan daar in het verre Thailand.gr pa en Ma
  2. Dick en Riet Ouwehand-Struijk:
    7 augustus 2016
    Mooi dat de reis goed verlopen is. Handig dat Rens jullie zo vlot door de controle kon loodsen. Hier was het de afgelopen dagen nog al rustig. Dames in Drente. Ik wens jullie veel plezier.
    Groeten, Opa Dick.
  3. Klaas van Dijk:
    8 augustus 2016
    Hoi Ilse, René en Rens. Heerlijk, jullie zijn in Thailand. Eerder volgden we jullie reis door Australië en ZO Azië. Leuke reisverhalen die goed gelezen worden. Ik zou het leuk vinden om ook deze reis weer bij ons op de site te plaatsen. Laten jullie even weten of dat mag?
    Fijne reis, met groet, Klaas van Dijk vrmk.nl