De tijd vliegt

1 oktober 2014 - Benoni, Zuid-Afrika

Natuurlijk kan je rechtstreeks naar ZA vliegen maar het prijsverschil was ook nu zo groot dat we de omreis via Dubai voor lief namen. Twee rustige vluchten gehad en Rens gedroeg zich natuurlijk voorbeeldig.... "Papa, ik ga slapen" en zo was de eerste vlucht voor hem haast voorbij. In Jo'burg werd het geduld nog een keer op de proef gesteld bij de paspoortcontrole. De huurauto stond netjes klaar, wat een bak zo'n Honda CR-V. Erg comfi. Morgen maar eens kilometers vreten. Vandaag maar een klein stukje naar Sleepeezy. Gastvrij onthaal. Rens heeft z'n eigen kamer en BVN tv stond al aan... Rens en Ilse slapen al en ik ga dat voorbeeld ook volgen. Op naar de wilde beesten.....

1. Hans van Dijk:
    1 oktober 2014
    Fijn dat de vlucht goed gegaan is. Veel plezier en hoop dat het mooi weer is en dat je veel kilometers kunt vreten. Gr.
  2. Marleen:
    Lekker slapen allemaal!
    Het spotten van de Big Five kan beginnen....
    Alvast veel zoekgeluk.
  3. Riet:
    1 oktober 2014
    Fijn dat jullie goed gearriveerd zijn. Ja, we weten dat Rens makkelijk met slapen kan zijn tijdens het reizen. Met ons doet hij zo ook in de trein.
  4. Bert Jonkman:
    2 oktober 2014
    De kop is eraf. Geniet van jullie trip!
  5. Elisabeth Ouwehand:
    Het begin is er geniet maar veel